Hjertemotion – NY Sæson

Skrevet onsdag d. 8. august 2018

Hjertemotion

Hjerteforeningen tilbyder et 32 ugers hjertetrænings hold for mennesker, som forsat vil leve et aktivt liv trods hjerteproblematikker.

Træning er den bedste medicin og efter et endt hjerteforløb hos Herlev kommune er det nu muligt at forsætte den gode træning i vante lokaler sammen med Hjerteforeningen. Fysisk aktivitet er vejen frem mod et godt liv.

-Det er en glæde for os i Hjerteforeningen at vi nu også er aktive i Herlev, siger Hjerteforeningens Frivilligkonsulent Martin Walsøe

Deltag på Hjertemotion

Hjertemotion er for dig som synes det er lidt svært at komme i gang med at træne selv. Eller ikke rigtig synes der er et velegnet idrætstilbud til dig i byen. På hjertemotion møder du andre ligesindede med hjerteproblematikker. Du har en hjertehistorik og bosat i Herlev Kommune og kan du deltage i et 32 ugers Hjertemotionsforløb.

Kurset består af 1½ times hjertemotion om ugen i 32 uger med Frans Pedersen, der er uddannet Fysioterapeut og mange års erfaring i træning med hjerte-kar-patienter

Praktisk info

Kurset starter den 3. september og løber i 32 uger. (2×16 gange) 400 kr. pr halvår

Kurset kommer til at foregå på